***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

18 Temmuz 2010 Pazar

Boğaz havasında sinema keyfi…

18.07.10
Uzun zamandır aklımdaydı aslında, geçen sene gene gitmiş ve tadı damağımda kalmıştı. Bu sene de son gününe denk geldim ve sanırım gene tadı damağımda kaldı…

Turkcell Kuruçeşme Arena’daydım dün akşam arkadaşlarımla. Benim açıkhava merakım eski zaman insanlarının söylemleriyle başladı aslında… “Ahh o eski yazlık sinemalar” başlığı altında ballandıra ballandıra anlatılan yaz akşamları…

Turkcell’in sponsorluğunda gerçekleştirilen Kuruçeşme Arena’daki sinema keyfi son iki yıldır açıkhavada sinema izleme merakıma keyif katıyor…

Arkadaşlarla ya da sevgiliyle yapılabilecek en güzel yaz akşamı planlarından biri diyebilirim. Düşünsenize, kocaman dev ekran karşısında, rengarenk puflardan birine yatmışsınız, gökyüzü tam tepenizin üstünde, sağ tarafınızda en sevdiğiniz ya da sevdikleriniz, tam “ooff çok sıcak” dediğiniz anda boğazdan gelen serinletici rüzgar, hafif hafif yudumladığınız bira ve Nicolas Cage’in başrolünü oynadığı Sihirbazın Çırağı filmi…

Eğer böyle bir keyfi ben de yaşamak istiyorum diyorsanız, “maalesef” diyorum, çünkü bu yıl Kuruçeşme’deki Açıkhava sinema keyfinin son gecesiydi…

Yine de size alternatiflerim var, eğer açıkhavada film izlemek ve tiyatroya gitmek isterseniz:

Eylül ayına kadar Kozyatağı Wings Cinecity Trio’da her Çarşamba, Cuma ve Pazar günleri şenzlogların üzerine uzanıp, hem yorgunluğunuzu atabilir hem de keyifle filminizi izleyebilirsiniz.

Yolunuz 19-26 Temmuz’da İzmir-Çeşme’ye düşerse Babylon Aya Yorgi’de yine bu keyfi yaşabilirsiniz.

Geçen yılda olduğu gibi, bu yılda Enka’da yazlık açıkhava tiyatro gösterimleri devam ediyor. Ayın sonunda biten etkinliklerin son iki tanesini kaçırmak istemiyorsanız 21-23 Temmuz’da oynanacak oyunlar için biletlerinizi ayırtın derim.

Yazın olan –ki özellikle açıkhavadaki- etkinlikleri seviyorum. Tüm açıkhava etkinliklerine “evet” diyorum… :)) :))

Her zaman savunduğum ve söylediğim bir düşünceyle; gidin, gezin, görün ve “Güzelmiş” demek yerine; “gittim, gezdim, gördüm” ve “Güzel” deyin…

Her tat bir deneyim, her deneyim ayrı bir lezettir…

3 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsınız ki resmen bogazdan gelen esintiyi hissettim:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...