***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

30 Kasım 2010 Salı

Seninle Dergisi Röportajım :)



^^ Heyecanlıyım hem de çok... ^^

Bugüne kadar röportajlar yapan ben bu sefer değişiklik
yapıp röportaj verdim. Hem de takip ettiğim ve de en
beğendiğim kadın dergilerinden birine :) Evet evet
dolu dolu Seninle Dergisi'nin bir sayfasında da 
bu ay ben varım :) Röportajımı okumak için resmin
üzerine tıklamanız yeterli...

Blogumu okurlarıyla paylaşmama olanak sağladığı için
Deniz Vargeloğlu'na çok teşekkür ederim. :)

11 yorum:

  1. Tebrikler :) çok içten bir röportaj olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. Canımmmm nasıl sevindim ya tebrik ederim çok güzel olmuşşş bu bir ilkse devamı ve devamları en kısa zamanda gelecektır ozaman...Tebrikler...

    YanıtlaSil
  3. Umarım Yasmin umarım gelir :) Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  4. Hayatı anlatmak için benden ve pek çok insandan daha cesur arkadaşım :) neden arkadaşız biliyor musun hayata aynı pencereden bakıyoruzJ yoksa bir iki stırla bu kadar iyi dostlar haline dönüşemezdik :) ben de senin gibi insanları ve çiftleri gözlemleyip fikir yürütmekten ve çözmekten çok keyif alırım hatta bir zamanlar kendi yaşadıklarımı bir kitapta toplamak istedim ama deşifre edilmek istemeyip vazgeçtim sen aslında kısa kısa hayatı ve hayatını paylaşıyorsun bloglarda seni bütün kalbimle kutlarım :)

    YanıtlaSil
  5. Senin bloğunda içtenlik ve samimiyet var. Haytın içinde ve hayatın ta kendisi var. Senin bu doğallığından dolayı ve yaptığın her işi sevgin ile beslediğin için. Bu roportajda çok içten ve doğal olmuş. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  6. Süper,süper,süper :) Röportajlarının devamını diliyorum canım...

    YanıtlaSil
  7. çok çok güzel olmuş Aslıhancım, ağzına sağlık!bu eminim başlangıç, daha ne güzel röportajlarını okuyacağız kim bilir :) yazılraında da kendimi bulmaya devam ediyorum bilesin ;)
    seni sevgiyle kucaklar ve kutlarım
    Aslı Güngör

    YanıtlaSil
  8. çok çok ve çok güzel olmuş canım benim işini gerçekten severek ve içtenlikle yaptığını her türlü ortaya koymuşsun daha nice röportajlarını okumak dileklerimizle.....tebrikler..

    YanıtlaSil
  9. Yorum yapan, blogumu takip eden tüm herkese çok teşekkür ederim. Yorumlarınız hep benimle olsun ki yazdıklarımın yerine ulaştığını hissedeyim... sonsuz sevgiler ve de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. gerçekten çok hoş bir röportaj olmuş umarım bu tarz bir çok olur merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...