***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

17 Aralık 2010 Cuma

Blog'umu herkes duysun, görsün derseniz...

Mailime yandaki ileti düşünce ve de söz konusu blog olunca dün akşam İstinye Park'a gittim. Uygulamayı yaptım.

Sadece birkaç dakikada blogunuzu milyonlarca kişiye ulaştırabilirmişsiniz Ovi Nokia öyle der. Ben de yaptırdım dün. Sizinle de detayları paylaşmak istedim.

Nokia, webseverleri yani bizleri yakından ilgilendiren yeni bir çözüm sunuyor. Yeni Ovi App Wizard sayesinde, internette içeriği olan herkes yani bizler sadece birkaç dakikada uygun ve erişilebilir bir mobil uygulama yaratabilecekmişiz. Böylece içeriklermiz de milyonlarca kişiye ulaşabilecekmiş.

Hiçbir programlama bilgisini bilmenize gerek yok üstelik kayıt ücreti de ödemiyorsunuz. Ayrıca bu çözüm sayesinde bloğumuzun kaç kez görüntülendiğini de takip edebilecekmişiz.

Ben uygulamayı yaptım, sonucu göreceğiz.

Nasıl kullanacaksınız?
Ovi App Wizard çözümünden yararlanabilmek için, buraya tıklayarak sadece 6 adımda bir mobil uygulama yaratmak mümkün.

2 yorum:

  1. ben de yaptım, evdeyim işim gücüm yok ohh, bakalım ne olacak:))

    YanıtlaSil
  2. İyi yapmışsın ben de dün akşam o yağmurda üşenmeden kalktım gittim lansmana :) Bekleyelim de görelim bakalım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...