***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

17 Aralık 2010 Cuma

Yılbaşı hediyelerim var size. Alır mıydınız?

Merhaba arkadaşlar, sizlere çok ama çok güzel 3 yılbaşı paketim var. 

 

2 takipçime Flormar Makyaj Seti
Şık makyaj çantasıyla birlikte; Flormar fondöten, pudra, far, allık, 2 tane iyeliner, ruj, stick ruj, el kremi, aseton, oje ve tırnak eti temizleyicisinden oluşan bir paket.
1 takipçime Deep Claean Seti ve Neutrogena El Kremi
Deep Clean arındırıcı tonik, peeling Jeli, yüz temizleme jeli. /  Neutrogena el kremi ve onarıcı günlük bakım losyonundan oluşan bir paket.

1 takipçime İpek Şampuan Seti

İpek Kremli Şampuan, boyalı saçlariçin saç kremi, tüm saçlar için saç kremi, 2 tane ferahlatıcı vüvut losyon, kremli el sabunu, bebe şampuanı ve asetondan oluşan bir paket.

Resmin üstüne tıklayarak büyük halini görebilirsiniz...
Eğer hediyelerimden biri sizin olsun isterseniz, yapmanız gereken çok basit. Blogumu sağdaki izle butonuna basarak takibe alıyor ve buraya tıklayarak facebook sayfamı beğeniyorsunuz. Sonra da bunu yaptığınızı aşağıya yorum yap kısmına tıklayarak belirtiyorsunuz. Blogunuzdan da duyurursanız güzel olur. (Bu madde serbest) :)

* Çekilişim 26 Aralık Pazar günü 00:01 itibariyle son bulacak. P.tsi sabahı da 11:00'da açıklanacak.
* Adınızı, soyadınızı yazmayı unutmayın...
Bakalım 4 okur kim olacak? Herkese bol şanslar...

43 yorum:

  1. Ben onceden beri hem izliyorum, hemde facebooktan takip ediyorum. hediyelerinize talibim;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum. İsim-soyisim de yazar mısınız? Boş şanslar...

    YanıtlaSil
  3. bloğunuzu çok beğendim inşallah bi hediye alırım :))(aysu k.)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Kısmet artık, bakalım ne kadar şanslısın? :)

    YanıtlaSil
  5. çook şanslıyımdır
    :)aysu

    YanıtlaSil
  6. senide bloğunuda çok seviyorum ebru:)))

    YanıtlaSil
  7. sayfanın sürekli takipçisiyim inşallah ben kazanırım elif azra..

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Ebru. Soyismini de yazar mısın lütfen?

    YanıtlaSil
  9. Aslıhan hanımcığım y6azmayı unutmuşum soyadım Sevinç....

    YanıtlaSil
  10. Zaten takipteydim sizi. Facebook sayfanızı beğendim. Mine Erbil. İlk set çıksın o kadar isterim ki :) Bol şanslar diliyorum herkese.

    YanıtlaSil
  11. Benim bloğumda facebook adresimde yok ama bloğunuzu izlemeye aldım umarım katılmaya hakkım olur.Çok güzel hediyeler hepsine bayıldım:)
    zuhal_cc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  12. hediyeler bayanlar içinmiş ama olsun ben yine de takip ediyorum bu bloğu :)

    YanıtlaSil
  13. mrb bende katılıyorum herkese bol şans...
    Ela Bektaş

    YanıtlaSil
  14. bebeğimin şansına bana da çıkar belki :))
    iyi günler
    Gülden Yücedağ

    YanıtlaSil
  15. Gorev tamam ben Neutrogena seti istiyoruuummm:)
    Bana da beklerim. http://uclusarmal.blogspot.com
    Pinar Ozdemir

    YanıtlaSil
  16. görevimi yerine getirdim o güzel hediyelerden birisi benim olmalı çekilişi sabırsızlıkla bekliyorum:))))

    YanıtlaSil
  17. ama kim olduğunu yazamazsan yarışmanın dışında kalabilirsin maalesef, isim soyisimde yazar mısın lütfen...Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. her sabah mutlaka bakamadan geçmedigim bir blogsun..umarım benim olur bu ciciler...
    pelo
    pelin_mirac_kilic@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. bende yaptım hepsini

    Katılanlara bol şans o zaman:)


    Aylin Akın

    YanıtlaSil
  20. :)))
    Almasmıyız hic:D:D

    Sürekli aboneniz biliyorsun:)
    İsim soyisim yaziymmı bnde:)

    YanıtlaSil
  21. çok başarılısınz derginizi beğenerek okuyorum bnde hediye isterim:)
    ayşe koşay

    YanıtlaSil
  22. bu güzel hediyelerden biri benim olmalı çekilişi sabırsızlıkla bekliyorum herkese mutlu yıllar. (derya öcal&duygu ö.h.)

    YanıtlaSil
  23. aslı hanmcım benmde 20 aylık oğlum var onuda kapak yapın lütfen maviş gözlü:)gülterin güneysu

    YanıtlaSil
  24. Facebook sayfam yok, bloğunuzun da takipçiyim:) Hediyelere ben de talibim:)Artık bu sefer bir şey de bana çıksa tam süper olacak:)

    YanıtlaSil
  25. bana makyaj aslı bu seferde ben bişeyde çıkmasam hiç bişeni izlemiom :D
    dilek ışık

    YanıtlaSil
  26. iyikiiii tanıdımm sizin blogunuzu:))
    benim kızımında blogu var derinbebebe.blogspot
    umarım onun şansına kazanırızz..
    vallh süper olurr.
    hediyelerde süper..
    teşekkür ederiz süper hediyeler için.
    herkeze bol şanssss:)))
    nilüfer iyigünlüler

    YanıtlaSil
  27. BEN BEN BEN :)))
    SAYGI VE SEVGİLEİRMLE.... PASTAYI KAZANAMADIM BARİ 4 KİŞİDEN BİRİ OLUYIM, BARİ BU SEFER ŞANS BENDNE YANA OLSUN :))))
    OLMASA DA CANIN SAĞOLSUN ÖPÜYORUMM CANIM
    BİR DAHA O GÜZEL ADIMI BELİRTİYİM Mİ ? =))
    ZEBERCET YAMAN

    YanıtlaSil
  28. aslıhancım çekilişe falan gerek yok.. ben adresi yazıyım sen direk yolla bana :)) ya da söyle adresi ben geliyim hem bu sayede yakinende tanışmış oluruz ;)
    ama gene de adet yerini bulsun deyip ismimi iliştiriyim.. şimdiden herkese mutlu yıllarrrr!!!

    Nalan DERAL

    YanıtlaSil
  29. Selam Aslıhancım ben zebercet'in ablası "Tuğba Yaman İleri" artık bende bir takipçinim ve yolladığın dergiler için tekrardan teşekkür ederim... :)

    YanıtlaSil
  30. Selam Aslıhan her ne kadar tanışmamış olsakta bloğundan seni çoktandır takip ediyorumm.. Başarılarının devamını dilerimmm:)
    Canan CÖMERT

    YanıtlaSil
  31. derginizi çook beğeniyorum... hediyelerden bnde isterim... :))) yasemin ÇELİK

    YanıtlaSil
  32. başarılarının devamını dilerimmm... :) nejla ÇELİK

    YanıtlaSil
  33. derginizi ve blogunuzu çok beğeniyorm elimden geldiği kadarıyla takip ediyorm :D inşallah bi hediyede ben alırım :D

    YanıtlaSil
  34. bloğunuzu çok beğeniorm :)inş. bi hediyede ben alırım... zeynep metinyurt

    YanıtlaSil
  35. kardeşşşşşşşşşşş beyendimmmm sayfanı erenin facesinden biliosun bende yokk...herşey süper sana daha ne denirki :))öptümmmmm

    YanıtlaSil
  36. buarada şans ve bizzzz he:)))))))))

    YanıtlaSil
  37. be de istiyorum hediyelerden,faceden beğendim,takipteyim sayfanızı:))
    Ebru Işık
    ebruisik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. nevalyilmaz@yahoo.com, bende izlemedeyim ;)

    YanıtlaSil
  39. şartlar tamamdır flormar setine bayıldım inş. benim olurrrr

    YanıtlaSil
  40. süper hediyeler 1.grubu beğendim formar seti çok güzel izleyicinim

    YanıtlaSil
  41. süpürgecik,süpürgecik.. her yıl bana versin daha güzellik..
    kurbağacık,kurbağacık.. her yıl olsun daha iyi birazcık..
    kazancık,kazancık.. bol bol gelsin paracık..
    2011'in şanslı bir yıl olması dileğiyle..
    İYİ SENELER :)
    Aslıhan'cım hırs yaptımda :)))
    Nalan DERAL

    YanıtlaSil
  42. Merhaba, benim facebook hesabım yok, blogumda ama ben de sizi takip ediyorum. Merakla bekliyorum sonucu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...