***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

12 Ocak 2011 Çarşamba

Her yere yürüyerek giden Bade İşçil, Becel’in kampanya yüzü oldu!


Bu sabah Becel’in yeni çıkardığı ürün serisi olan “Formum” için
Esma Sultan Yalısı’ndaydım. Türkiye’nin kalp sağlığına yönelik ilk kalp markası, kampanya yüzü için “her yere yürüyerek gidiyorum” diyen Bade İşçil’i tercih etmiş. Bir hayli keyifli geçen reklam çekimlerinin kamera arkasını izledikten sonra, bu akşamda sizlerin beğenisine sunulacak olan reklam filmini izledik. Ben beğendim, bakalım sizler neler diyeceksiniz…




Sizce, Becel neden sizi kampanyanın yüzü yaptı?
Sağlıklı beslenmem konusundaki farkındalığım, sağlıklı yaşamayı ve formunu korumayı bir hedef değil yaşam biçimi haline getirmiş olmam bizleri bir araya getiren en önemli unsur diye düşünüyorum.

Becel’le çekimler nasıl geçti?
Becel’le çalışmak benim için çok keyifli ve öğreticiydi. Gerek marka ekibiyle gerekse uzmanlarla yaptığımız görüşmelerde kalp sağlığına ilişkin sahip olduğum bilgilerin ötesine geçen yeni şeyler öğrenme fırsatım oldu.

Formunuzu nasıl koruyorsunuz?
Çok sık aldığım bir soru bu. Ben formumu korumak için değil, sağlıklı ve kaliteli bir hayat sürmek için dikkat eden biriyim kendime ve aslında herkesin rahatlıkla yapabileceği şeyleri yapıyorum. Yürümeyi çok seviyorum ve mümkün olan her yere yürüyerek gidip geliyorum. Beslenme düzenine ilişkin en önemli alışkanlığım güne kahvaltı ile başlamak. On dakika kavlatı saltanatım vardır benim. Kahvaltımı mutlaka yaparım. Ayrıca, sık ve sağlıklı öğünlerle besleniyorum. Günde 2 litreye yakın su içiyorum, uyku düzenime dikkat ediyorum ve kalp sağlığım için stresle mücadele etmeye çalışıyorum elimden geldiğince.
 

7 yorum:

  1. Ne kadar içten gülümsemiş,bir becel kullancısı olarak reklamın güzel olduğunu seyretmeden söyledim.Teşekkürler,Aslıhan Hanım,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Bade hanımın güzel yüzü ve sağlıklı yaşam politikası göz önüne alınca başarılı bir tercih olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Nehire, evet gülüş bence de çok içten.
    Sayın Karaca, yaşam tarzı itibariyle evet doğru bir tercih bence de.

    YanıtlaSil
  4. Becel çok doğru bir tercihte bulunmuş

    izlemedeyim, yeni bloğuma beklerim;

    http://rebeltakipte.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Evet Mine bence de öyle.
    Reeltakipte, ben de izlemedeyim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...