***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

23 Şubat 2012 Perşembe

Eurovision ve CAN BONOMO / LOVE ME BACK...



Şarkıyı dinlemek için tıkla !!!
TRT Eurovision tercihinin ismini açıkladığında; “bu da kim?” dedim. Daha önceden bildiğim ya da dinlediğim biri değildi CAN BONOMO. Açıklandıktan sonra; röportajlarını takip edip, birkaç şarkısını dinledim. “Tamam çok eğlenceli mimikleri var ama yeterli mi acaba?” cümlesini kurdum. Sonra merakla şarkımızın nasıl olacağını, ülkemizin nasıl temsil edileceğini bekledim.

Üst üste şarkıyı dinledim, görüntüleri izledim. Eğlenceli başlayan bir müzik, buradan bir artımız var, çünkü slow şarkılar çok da tercih edilir bir şey olmuyor yarışmalarda.
Evet eğlenceli bir şarkı da o giriş ne öyle CAN BONOMO? Ya o üzerindeki uzunca “şey”? Tamam senin bir tarzın var, buna da saygım var ama ülkenin de bir tarzı ve duruşu var. Bu kadar basit bir kıyafeti şarkıyı bizlerle buluştururken tercih etmen doğru olmamış. Bir de lütfen ellerini kollarını gelişi güzel sallama öyle, her an birine o sallanan eller çarpabilir. Yerinde de sayıklama. En iyisi sen arkanda bir dans grubu olmasını düşün, onlara eşlik et. Kalabalık sahne daha da fazla dikkat çeker ki eğlenceli müziğin için artı olur.

Tekrarlıyorum, müziğe bayıldım… Uyumlu enstrümanlar kulağa çok hareketli ve de güzel geliyor. Bu şarkı ile ilk beşe girer miyiz? Evet! Ancak daha özenli olunmalı diye düşünüyorum.
He bir de araya keşke Türkçe bir cümle sıkıştırsaydın!

Bitişe bayıldım… Haydiii…

Bu yıl Azerbaycan’da yapılacak 57. Eurovision şarkı yarışmasında senin yolun açık olsun, bizim de şansımız bol CAN BONOMO.

NOT: KENAN DOĞULU o enerji ile kazanamadı ya! Takıldım ona, düşündüm CAN’ı…

ÜNLÜ İSİMLERİN YORUMLARI:

Soner Arıca:
Can Bonomo, yolun açık olsun... Bol şans

Ebru Polat:
Can Bonomo'yu sempatik ve marjinal buluyorum... Ama Eurovision şarkımız çok sıkıcı. Sevmedim..

Murat Dalkılıç:
Can Bonomo- Love Me Back yolun açık olsun Türkiye arkanda!

Yeşim Salkım:
Can Bonomo yolun açık olsun :)

Ayşegül Aldinç:
Ben çok beğendim. Eğlence başlıyor... Can Bonomo'yu sevdiğimi söylemiş miydim?:))

Yeliz:
Helal olsun sana Can Bonomo:)) Ne kadar kendine has ve tarz, bayıldım:))

Sarp Apak:
Can Bonomo'nun şarkısı güzel olmuş.

Ömür Gedik:
Eurovision şarkımız "Love me back" Karayip korsanları filmini getirdi aklıma...

Demet Akalın:
Dereceye girersek ben harbi zevksizim...


4 yorum:

  1. ben biraz tutuk buldum. Daha canlı, daha yüksek sesli bir şarkı bekliyordum. Ama şansı bol olsun Can'ın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli aslında sahne daha kalabalık olursa, mimikleriyle dansı birleştirirse çok daha güzel olur... Bol şanslar evet!

      Sil
  2. Usta bir editörün nefis yorumuyla Eurovision'a bakış..Şahane bir yazı çok sevgili Aslıhan :) Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...