***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

13 Şubat 2012 Pazartesi

Kimine göre SEVGİLİLER GÜNÜymüş…


 … ama ben gerçekten Sevgililer Günü’nü kutlayanlardan olmadım hiç, takvimdeki her güne anlamlar yüklemeyi seven ben, bugüne karşı hiçbir anlam yüklemedim bu zamana kadar. Sevmedim de herkesle birlikte kutlanılan anları. Hediye sürpriz demektir benim için haliyle habersiz olması gerekir. Eee bugün hediye geleceğini de biliyorsun. Hediye alıp vermelere bayılırım evet ama zamansız zamanlarda olanlar daha bir değerlidir gözümde. Kutlamaları özel yemekleri de severim elbette ama benim anlam yüklediğim zamanlarda ya da onun anlam yüklediği kısacası biz olmayı başarabildiğimiz anlardaki zamanları kutlamalardan yana olanlardanım ben. 

Bence kutlanılası Sevgililer Günü;

“İşte bu adam/kadın” dediğin tarih olmalıdır!

Tanımlayamadığın duygunun karşılığında, aynı tanımlanamayan duygunun yaşandığını belirttiğin zaman olmalı!

İlk kahkahalara boğulduğunuz an olmalı!

En ağlak zamanlarınızda var olduğu gün olmalı!

Paylaşımlarınızın başladığı o tutkulu zaman dilimi olmalı!

Paylaştıkça çoğalan sevgiler senin, onun, bunun, şunun, herkesin olsun diyen benden SEVGİLER sizlere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...