***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

24 Nisan 2012 Salı

Özge Uzun: “Sevgiyle dokunduğun her şeyden bir ses çıkar!”

Sabahın ilk haberlerini CNNTürk TV’den Güne Merhaba programı ile bizlere sunan ve günaydın diyen Özge Uzun ile bu ay çok samimi bir söyleşi gerçekleştirdim… Kapıda bizi sıcacık bir “merhaba” ile karşılaması her şeyin yolunda gideceğinin yani röportajın ve fotoğraf çekimlerinin keyifli olacağının habercisiydi. Üstelik oğlu Dağhan’ın da biz geldiğimiz zaman uykudan uyanmış olması, bizimle daha keyifli zaman geçirmesine sebep oldu… Özge Hanım, hamilelik sürecinde yapılan tüm rutin kontrollerde ortaya çıkmayan bir durumla karşılaşmış Dağhan’ı kucağına aldığında. Kalça çıkığı, kalp sorunları, bitişik parmaklar, gelişim geriliği… Bunlar ilk başlarda Özge Hanım’ın kendini sorgulamasına sebep olsa da kısa bir süre sonra oğlu Dağhan’la paylaşımları ile kafasından olumsuz düşünceleri atmış. Hatta: “Ben ne kadar güçlü bir kadınım ki Allah bana böyle bir evlat verdi” diye düşünerek her gün daha bir bağlanmış oğluna. Aralarındaki bağın ne kadar güçlü olduğunu anlamak için anne-oğlun keyifli geçen zamanlarını kısaca gözlemlemeniz yeterli.



1 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum canım çok hoş paylaşım
    sizi takibe aldım
    bana da beklerim::)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...