***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

5 Mayıs 2012 Cumartesi

Ama İzel, pardon İzel!

Cuma akşam Beyaz Show’da İzel vardı. Yeni bir albümle, aynı kadın olarak çıktı ekranlara yine. İzlemekten keyif alacağımı düşünerek kuruldum televizyonumun karşısına hemen. “Aşk en büyüktür her zaman” albümünün çıkış parçalarından biri olan “Düşer O” şarkısıyla başladı şovuna –ki bayıldım şarkıya- ve sonra da o çok konuşulan, eleştirilen “Drakula” şarkısını söyledi, aslında şarkı denir mi ben tam bilemedim. Sözler birleşmiş, böyle garipten cümleler oluşturmuş.
“İzel’in tarzı mı?
 Hayır!


Alışık mıyız biz bunlara?
Evet, başkaları tarafından yapılabilir ama İzel neden böyle cümlecikleri şarkı olarak söylemiş ki?” diye o şarkıyı söylerken düşünmeye devam ettim şarkı boyunca.

Beyaz şarkının çıkışını ve neden böyle bir şarkı yaptığını sorunca, İzel’den gelen cevapla hoop yuttum yaptığım tüm eleştirileri. Çünkü çok güzel bir açıklama yaptı: “Kendim için, rahatlamak için yaptım bu şarkıyı ve içimdeki her şey gitti” dedi. Budur! Yıllardır bize güzel şarkılar yapan kadının kendine kıyağı olmasın mı? Olsun bence!

Bazen içimizde tuttuklarımız bize zarar verir ve ne kadar çok dışarı atar, çok kişi ile paylaşırsak, her paylaştığımızda azalır sancımız, İzel’de içindeki yarayı bu şekilde atmak istemiş, tamam çok kötü bir şarkı ama herkesin hayatından bir kere böyle bir adam ya da kadın geçmiştir illaki, bunları düşününce ve dediğim gibi kendine kıyağı olunca tamamdır İzel, buna da hakkın var elbet dedim…

Merak edene Drakula şarkısı:
Hayvan canımı yakıyor 
Hayvan damarımı deliyor 
Hayvan kanımı da içiyor 
Yapıyor hatayı, özrü de yok!
Sevişmeyi bilmiyor 
Öğrenmek istemiyor 
Gündüzleri uyuyor 
Geceleri vampir gibi
Hadi kalk yoluna, çekemem 
Kendimi sana emdiremem 
Bul bir kurban dişine göre 
Hadi başka kapıya pis drakula

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...