***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

27 Şubat 2013 Çarşamba

Mehmet Erdem konserinden izlenimlerim


“Bir Harmanım Bu Akşam” şarkısı ile başlayan bir Mehmet Erdem konseri için hafta sonu Jolyy Joker İstanbul’daydım… 

Mehmet Erdem’le ilk, -belkide birçoğunuz gibi- ben de “Herkes Aynı Hayatta” şarkısı ile tanıştım. Aradan uzun bir zaman geçtikten sonra da en doğru tabir bu olacak sanırım “Hakim Bey” şarkısı ile patlayınca “Aaa bu oymuş” cümlesini kurup, tüm şarkılarını dinlemeye başladım. Sonra bir daha bir daha  ve bir daha…

Saat geldi, Mehmet Erdem sahneye çıktı…
Dediğim gibi “Bir Harmanım Bu Akşam” şarkısı ile başladı ve peşpeşe hit şarkılarını söyledi. O sırada "Eee hepsini söyledi, ne kaldı geriye?" derken araya bir Yaşar, Neşet Ertaş şarkısı sıkıştırdı. Bir saat sahnede durduktan sonra “İmza günümüz vardı ve bugün bir konser daha verdik” diyerek yarım saatlik bir ara istedi. Bence çok çabuk oldu bu ara, gündüz olan aktiviteleri beni ilgilendirir mi, hayır! Belki de mekanın verdiği samimiyetten, kendisinin rahat duruşundan, dinleyici-şarkıcı ilişkisinin de samimiyetinden kuruldu bu cümle ama bahanesiz ara vermek daha iyi olurdu bence…

Beklentinizi yüksek tutmayın!
Ben konserden büyük bir keyif aldım, durağan tarzını sevdiğimden keyifli bir akşam geçirdim. Bir daha gider miyim? Evet giderim, içerim. Belkide ağlarım şarkılarına eşlik ederken, kimini daha yüksek sesle söyler haykırırım kimi kısık sesle söyler iç geçiririm. Bir melankoni havası var bu adamın, bu yüzden ben derim ki sakın ha sevgilinizden yeni ayrıldığınızda çok dinlemeyin, keyfiniz yerindeyken, aklınız başınızdayken dinleyin. Yoksa tüm şarkıların sözlerinde olduğu gibi siz de “Bunlar benim için yazılmış” cümlesini kurar, ağlar durursunuz. Bu arada hep mutsuz olacaksınız diye bir şey yok, hareketli şarkılarını da seslendirdiğinde kıpır kıpır oluyorsunuz. Ben keyifli bir akşam geçirdim ama arkadaşım benim gibi düşünmüyor mesela birkaç cümle ile onunda görüşünü yazayım hemen sizlere: “Özgün bir olay yoktu, performansını beğenmedim, çok kötü söyledi…” cümlesine vereceğim cevap ben beğendim çünkü bu durağan tarza çok fazla beklenti yüklemedim. Yine gelir miyim? Evet!

Jolyy Joker İstanbul önerileri:
* Kapı 21:00'da açılır, sahne ise hafta içi 22:15 hafta sonu ise 23:00'da başlar.
* Konser başlangıç saatinden erken giderseniz önlerde durabilir ya da arka taraftaki masalarda yerinizi alabilirsiniz.
* Eğer boyunuz benim gibi kısaysa, önünüze de uzun boylu biri geçtiyse, ses nereden geliyor diye bakınır durursunuz. Bu yüzden erken gidip bekleyin, sohbet edin, bir şeyler için.
* Eğleneceğin, kaliteli bir mekan ilk kez gideceksen sevgilinle, kız arkadaşınla rahatlıkla gidebilirsin.
* Hadi bu akşam bir konsere gidelim dediğin anda kapıda bilet bulabilirsin.

Jolly Joker İstanbul'da bu hafta kim var? Tıkla öğren

1 yorum:

  1. Hakim bey şarkısını harika söyleyen tek şarkıcı bence:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...