***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

25 Mart 2013 Pazartesi

Bu kitabın ön sözünde bana da teşekkür edilmiş :=)

Kitap okuduğum zamanlarda, çoğunlukla dikkatimi çeken ve galiba birazda kıskandığım bir duyguyu yaşadım bugün.

Önsözde teşekkür edilen isimler ve bu kitap şuna ithafen yazılmıştır durumunu hep sevmişimdir. Sizce de kulağa hoş gelen bir durum değil mi bu?

Hürriyet Grubu'nun Anneyiz.Biz Dergisi'nde bir yıla yakın çalışmışlığım var. Burada röportajlarımızı Sevgili Hatice Özbay yapıyordu. Kendisiyle çok uzun bir süre çalışmamış ve sayılabilecek kadar az röportaja birlikte gitmiş olsakta yeni yazmış olduğu ANNELİK ÖMÜR BOYU kitabının girişinde teşekkür ettiği isimlerden birinin de ben olduğumu görünce çok mutlu oldum. Üstelik aynen şöyle yazmış: "...Her röportajda farklı editörler ve yazı işleri müdürleri bana eşlik ettiler, sizlerinde onları tanımanızı istiyorum: Gözde Bayram, Derya Derinbay, Evrim Sabak, Miray Küçükçay, Aslıhan Gündüz, Merve Ülkü... Hepsi genceciklerdi, sıkılmadan, yorulmadan, tek söz söylemeden ve saygılarından kusur etmeden ulaşımı, makyözü, kuaförü zaman zaman da kapak çekimi için stüdyoları, kostümleri onlar ayarladılar ve teşekkürü çoktan hak ettiler."
 
Hoşuma gitti, mutlu da oldum. Şimdi teşekkür etme sırası bende. Kısa süre çalışmamıza rağmen bu kitaba adımı yazıp bana da teşekkür ettiğiniz için ben de size çok ama çok teşekkür ederim Hatice Özbay...
 
Epsilon Yayın Evi'nden çıkan "Annelik Ömür Boyu" kitabında 60 kadınla ama 60 anne olan kadınla yapılan röportajları okuyacaksınız...

2 yorum:

  1. Sevgili Aslıhan gerçekten teşekkürü hak ettin. Ama az, ama çok, ama kısa süre, ama uzun süre ne fark eder ki, önemli olan ekip ruhuyla birlik, beraberlik ve mutlulukla çalışabilmeyi başarmaktı. Ben sizlerle çalışmaktan gerçekten çok keyif aldım teşekkürler yeniden.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :=) Sevgiler :=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...