***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

20 Mart 2013 Çarşamba

Michael Jackson Cirque Du Soleil Gösterisi'nden notlarım

Metro, metrobüs ve otobüs duraklarındaki billboard'larda Michael Jackson Cirque Du Soleil etkinliğinin afişlerini görünce "Elbette ben şova gitmeli ve bunu izlemeliyim." diye geçirdim aklımdan. Türkiye'ye sadece beş gösteri için gelen bu şov kaçmazdı çünkü -ki gidip izledikten daha doğrusu hayran hayran izledikten sonra gitmeseydim ya da gidemeseydim fazlasıyla "Offf keşke gitseydim." şeklinde bir sürü cümleler kuracaktım, biliyorum.

Etkinliğin başlamasına on dakika kala Ülker Sports Arena'daki koltuğuma oturup merakla gösteriyi beklerken, perde de yansıyan Michael Jackson fotoğrafı ile görsel şölen başlıyor sonunda.

Tüm algılarınızın açık olması gereken bir durum söz konusu burada, çünkü bir yanda sahnede dans eden dansçılar bir yanda müzisyenler bir taraftan yanıp sönen ışıklar ve led'lere yansıtılan görüntüler var. Bir buçuk saat süren bu görsel şölen bir daha ne zaman gelir bilemem ama denk gelirseniz bir daha mutlaka izleyin derim.

Daha önce Sultans Of The Dans Topluluğu'nun gösterisi dışında bu kadar kalabalık bir gösteriyi canlı canlı izlememiştim -ki o da çok güzeldi.- Bu da benim için ayrı bir deneyim oldu.

Kapanışı Michael Jackson'un meşhur beyaz çoraplı ayakkabısı ve parlak simli eldiveni ile yapan dansçılara alkış sesleri de giderek yükseldi.

Her şey çok güzeldi ama en son birçok ülkenin bayrakları dalgalanırken neden bizim bayrağımızın olmadığını anlayamadım. Bu da aklımda kalan bir soru oldu cevabını bilemediğim.

Bu arada zaman zaman önünden geçerken içini merak ettiğim Ülker Sports Arena'nın büyüklüğü, otoparkının rahatlığı da "Basketbol maçlarını da keyifle izleyebilirim burada." cümlesini kurdurttu bana.

Bu keyifli gün için Ülker'e teşekkür ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...