***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

22 Nisan 2013 Pazartesi

Carousel Instyle Dergisi *Benim köşem



Çocukluk anılarımın en keyifli günlerinden: 
23 Nisan
Ayın en güzel zamanlarından birinde yani her 23 Nisan günü ya da çoğu 23 Nisan günü çocukların heyecanlarını, heveslerini kursaklarında bırakacak yağmur damlaları düşse de yere yine merakla o gün beklenir, hazırlıklar yapılır hem okullarda hem de statlarda  Çocuklara armağan edilen bu bayrama hakkını vererek bana yaşatan aileme çok teşekkür etmek isterim. Çünkü ben her 23 Nisan günü Beşiktaş İnönü Stadı’na gider, orada gösterileri izler, sonra Lunaparka ya da Hayvanat Bahçesi’ne geçer, yemek yer ve dolu dolu bir günün mutluluğunu cebime koyarak evime dönerdim. Şimdi ne zaman bir kutlanası bayram olsa ben hep bu anlarımı hatırlarım. Keyif dolu çocukluk günlerim, bugünlere anlatılacak hikayelerim…

                                            Dergiyi Carousel AVM'de bulabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...