***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Mustafa Sandal'ı sahnede "Tek geçerim"!


Cumartesi akşamı AVEA'nın sponsorluğunda gerçekleşen VIALAND AVEAPARK konserlerinde sahnede MUSTAFA SANDAL vardı. Elbette ben de oradaydım. Size konseri detaylıca anlatacağım ama öncesinde neden "Elbette" dediğimi açıklamak istiyorum...

Bir bağ var aramızda geçmişe dayanan...
Mustafa Sandal ile ilk tanışmam sizler gibi "Bu kız beni görmeli/Bana kazak örmeli..." şarkısı ile
oldu. Kaset kalem ilişkisini yaşadığımız doksanlar döneminin sonlarında ben bir Mustafa Sandal hayranıydım. Babamın bana aldığı en güzel hediyelerden biri de Mustafa Sandal'ın "Gölgede Aynı" albümünün kasetiydi. Bayılırdım bu albümü dinlerken arabanın içinde uzun yolculuklara çıkmaya ki şimdi de öyledir,  tüm albümleri tek tek almış dinlemiş biri olarak biz en çok ilk iki albüme bayılır ve dinleriz.

Veeee "İndir" şarkısı ile sahneee...

Ne zaman konsere gitmeye niyetlensem hep bir terslik olmuştu ve gidememiştim ama 6 temmuz cumartesi artık gitmeli ve canlı dinlemeliyim diyerek tutum VIALAND'ın yolunu. Özenle sahneye çıkan ve benim de şarkısında dediği gibi tek geçtiğim adam sahnede olunca, ben onu canlı dinleyince keyiften dört köşe oldum. Canlı performansı mükemmeldi. Kesinlikle ve kesinlikle dinleyin derim. Bol şarkı, az konuşma, klasikleşen Mustafa Sandal dansı, kaliteli bir ses, sempatik bir adam, hep bir ağızdan söylenen şarkılar...

Sosyal medyaya canlı bağlantı...
Şarkı aralarında oğlundan da bahsetmeyi ihmal etmeyen Sandal, konserden bir de fotoğraf çekerek esprili bir şekilde "Hanım'a konserdeyiz dedik ama ispatlayalım" diyerek bu muhteşem kalabalığın fotoğrafını çekti... Mutlulukları hep daim olsun bu dört kişilik ailenin der ve en kısa zamanda tekrardan bir röportaj sözü almak isterim kendisinden. Geçmiş dönemde yaptığım röportajımı okumak isterseniz tıklayabilirsiniz...
6 Temmuz tarihli konserden

Hangi şarkıları mı söyledi?
İndir, Aya Benzer, Demo, Suç Bende, İsyankar, Gönlünü Gün Edeni, Gel Aşkım, Pazara Kadar, Sonuna Kadar, Tek Geçerim, Araba, Ateş Et ve Unut, Ego. Bir de bunlara ek Gidenler'den şarkısını söyleseydi süper olacaktı ama söylemedi. Sesim kısılana dek söylemek istediğim parçalardan biriydi oysaki... Benim en vazgeçilmez şarkım nasıl mı? Tıklayıp dinleyebilirsiniz.

Konser alanı nerede mi?
Eyüp/Yeşilpınar'da yer alan VIALAND hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayabilirsiniz. Ramazan ayı sebebiyle bu aralar konserler olmayacak ama ilk konser 8 Ağustos Ebru Gündeş ile kaldığı yerden devam edecek. Ulaşımın son derece kolay olduğu bu yeni konser alanına servisleri ile de gelebilirsiniz. Ben aracımla geleyim ama park sorunu olur mu diyen sese de hemen cevap vereyim; alan o kadar büyükki arabanızı park etmek için park alanında dört dönmenize gerek yok. Benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...