***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

23 Aralık 2013 Pazartesi

Tolga Örnek'in yeni filmi "Senin Hikayen"

“Devrim Arabaları”, “Kaybedenler Kulübü”, “Labirent” gibi birçok başarılı filme imza atan Tolga Örnek'in filminden Anne Bebek Dergisi'nin Aralık sayısı için Nevra Serezli ile röportaj yaptığımda haberdar oldum. 

Ben hiçbir zaman sinemacı olmadım diyen Nevra Hanım kendini sinemadan yirmi yıl kadar uzak tutmuş ve aşık olduğu mesleği olan tiyatro ile devam etmiş yoluna hep. Tolga Örnek senaryoyu kendisine sunduğunda, heyecanla son sayfasına kadar okumuş ve hemen Tolga Örnek'i arayarak bu işin içinde olmak istediğini belirtmiş.

Bu kadar yıl aradan sonra kendini heyecanlandıran "Senin Hikayen" filmine de haliyle tüm sinemaseverleri davet ediyor... Röportajımız sırasında "Bazen güleceğiniz ve bazen de boğazınızın düğümleneceği bu filme kendi hikayenizi görmek için gelip izleyin." değince ben de vizyona 27 Aralık günü girecek olan filmin, davet edildiğim ön gösterimine merakla gittim bugün. "Nasıldı peki film, fragmanı kadar etkileyici miydi?" diyen sese hemen cevap veriyorum: Evet!

Ama ben daha babaanne olacağım diyen bir sesle başlar film… Bebek bakmaya hazır olup olmadıklarını sorguladıkları dönemde hamile olduğunu öğrenen Esra, ona nasıl tepki vereceğini bilemeyen, şaşıran ama sevinen Hakan, babaanne olacağından dolayı mutlu olan Meral…

7 yılın sonunda hamile olduğunu öğrenen Esra, ne kendisinin ne de Hakan’ın bu bebeğe hazır olmadığını düşünür, çünkü yolunda gitmeyen Hakan’ın işinin aksine, terfi olup yurtdışına çift katı maaş ile gitme ihtimali vardır. Tam da bu noktada 6 haftalık hamile olduğunu öğrenen Esra’nın kafası karman çorman olur… Esra ve Hakan tarafında bunlar yaşanırken babaanne olmayı çok isteyen Meral, bunun artık zamanının geldiğini hatta geçtiğini düşünür, çünkü haklı bir sebebi vardır…

Son günlerde izlediğim en harika film olan “Senin Hikayen” elindeyken kaybetme diyor, çok sorgulama diyor, hayat aksın gitsin diyor, mutluluk o kadar da zor değil diyor… Tüm bu cümleleri kurarken de seni içine çekiyor, etkiliyor ve nefes almadan izletiyor kendini sana.

27 Aralık’ta vizyona girecek “Senin Hikayen”i herkes izlemeli ama özellikle de yeni evlenen ve hatta çocuk sahibi olmayı düşünen ya da yeni ebeveyn olacağını öğrenenler mutlaka ve mutlaka izlemeli, çünkü hem çok gülecek hem de çok ağlayacaksınız bu serüvende…

Film’de Cem Adrian şarkısına da bayıldım, harika bir şarkı seçimi olmuş “Ben Seni Çok Sevdim” dinlemek isterseniz tıklayın…





 












“Senin Hikayen”de başrolleri; Timuçin Esen, Selma Ergeç, Nevra Serezli ve Sait Genay paylaşıyor. İdil Fırat, Başay Okay, Levent Can, Murat Serezli, Yeşim Ceren Bozoğlu, Şirin Kılavuz, Gözde Kocaoğlu ve Yeliz Orçin’in de rol aldığı filmde Cem Bender ve Tolga Örnek’in oğlu Derin Örnek de konuk oyuncu olarak izleyici karşısına çıkıyorlar.

 Filmin fragmanı için tıklayın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...