***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

8 Temmuz 2014 Salı

Susuz Manikür'ü denediniz mi?

 
Geçen hafta Solenne markasının yeni ve hijyenik ürünü olan SUSUZ MANİKÜR’ü deneyimlemek için Bakırköy SSM Kuaför’deki “Yaza Merhaba Etkinliği”ne katıldım. Markanın yaratıcısı, sahibi, kurucusu yani markanın her şeyi olan sevgili arkadaşım Ebru Sular muhteşem bir şey ortaya çıkarmış diyor ve bu keyifli etkinlik için teşekkür ediyorum. Biliyorum sonda edilir teşekkürler ama bu seferde böyle olsun diyerek size Susuz Manikür'ün detaylarını anlatmaya geçiyorum…

Nedir bu Susuz Manikür?
Adı üstünde su yok! Elinizi suya yerine sizin için özel hazırlanmış, tek kullanımlık bakım kremi içerikli eldivenleri ellerinize giyiyor ve biraz bekledikten sonra işleminizi yaptırabiliyor ya da yapabiliyorsunuz.

Nasıl bir bakım sağlıyor?
Solenne Bakım Kremi, cildinizin anti-aging bakımını desteklerken, içeriğindeki Vitamin F Forte tırnak ve tırnak eti bakımınızı yapıyor.


Tek kullanımlık manikür paketinin içinde ne var?

Törpü, tırnak eti itici, havlu ve özel manikür eldiveni.


Neden kullanmalıyım?
Tırnaklarınızın yüzeyinde dış etkenlere bağlı soyulma, yumuşama, pullanma gibi sorunların önlenmesine yardımcı olur. Aynı zamanda manikür sonrası tırnak kenarlarındaki kabuklanmaların oluşumunu engelleyerek, Shea Butter ile cildinizin gün boyu nemli kalmasını sağlar.


Ürüne kaç puan verdim?
Ürün hijyenik olmasından dolayı benden yıldızlı artılar topladı diyebilirim. Ellerinizi sizden önce kimin içine koyduğunu bilmediğiniz bir manikür kabının içine koyma fikri artık bana hiç de iyi bir düşünce olarak gelmiyor, tamam illaki yıkanıyor, temizleniyor o kap ama şimdi böyle bir ürünle tanışmış ve memnun kalmışken sulu manikür işlemine hoşça kal diyorum. Şeffaf, hijyenik eldiveninizi elinize giydiğinizde, etlerinizin yumuşamasını beklerken ellerinizi rahatlıkla kullanabilir, sosyal medyadan geri kalmazsınız. :=) Ellerim kremlendi ojem güzel sürülmez düşüncesine de kapılmayın, oje kaymıyor ve hiçbir sorun olmadan sürebiliyorsunuz. Dediğim gibi ben deneyimledim ve beğendim…


Nerede bulabilirsiniz?
Kuaförlerde, Estetik Merkezleri’nde ve Güzellik Salonları’nda… Siz de bu ürünü kuaförünüzle tanıştırmak isterseniz info@beraykozmetik.com adresine mail atabilir ya da 0212 559 17 25 numaralı telefonlardan iletişime geçebilirsiniz.




Bu da Susuz Manikür sonrası düşüncelerim, izlemek isterseniz tabi :=)
www.beraykozmetik.com

Fotoğraflar: Miray Küçükçay - www.miraykucukcay.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...