***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

3 Temmuz 2015 Cuma

Almıla Uluer Atabeyoğlu röportaj notlarım


Anne Bebek Dergisi Temmuz sayısı için bu ay evinin kapısını çaldığımız isim Almıla Uluer Atabeyoğlu oldu. Kerem Atabeyoğlu ile evli ve bir erkek çocuk annesi olan Almıla Hanım ile evde zor anlarda geçen bir röportaj gerçekleştirdim. Tamam keyifliydi sohbetimiz ama ben biraz fazla tedirgin oldum ortamdan. Neden mi? Çünkü ben yine hayvanlara olan korkumla sınandım da o yüzden.

Beni tanıyanlar kedisinden köpeğine, kuşundan kaplumbağasına kadar hiçbir hayvana dokunamadığımı bilirler. Dokunamadıkça korkarım, korktukça da tedirgin olurum bulunduğum ortamda olduklarında.


Röportajımız için kapıyı çaldığımda bizi iki kedi ve Almıla Hanım karşıladı. Eyvah diyerek içeri girdim, neyseki sürekli yanıma gelmek istemeyen kediler olduğunu görünce biraz rahatladım ama bir gözüm sorularımda bir gözüm Almıla Hanım’da bir gözüm de kedilerde olarak tamamladım röportajımı.

Bunun dışında sohbetimiz gerçekten çok keyifli geçti. Hatta arada sohbetimize Kerem Bey’de katılınca çok çok daha keyifli oldu. Biraz Kerem Bey anlattı biraz Almıla Hanım…

Star Tv ekranlarında yeni yayınlanacak olan “Tatlı Küçük Yalancılar” dizisinde bir genç kızın annesini canlandıran Almıla Hanım’la yelken ikinciliklerinden, tiyatroya kadar birçok şeyi konuştuk. Hepsi yeni sayımızda.


Fotoğraf: Event’s Hill Photography

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...