***

Bu Blog'da: Ünlü isimlerle yapılan röportajlar ve hikayeleri, gidilen workshop'lar, izlenilen; film-tiyatro-konser notları ve hafta sonu önerileri yer almaktadır.

...

14 Temmuz 2016 Perşembe

Citroën C4 Picasso Deneyimim *Anne Bebek Dergisi 187/Temmuz Sayısı

Bir otomobile sahip olmak kadınlar için elbise almak kadar kolay bir iş aslında. Bakıyor, şekline aldanıyor ve ‘’Evet bu otomobili beğendim.’’ değip alıyoruz, burada da kriterimiz ne motoru ne de benzer teknik özellikleri oluyor. Sadece otomatik olması, konforlu olması, istediğimiz renk olması bir de çok yakmayan araç olması bize yetiyor. İşte bu yüzden bu otomobilin deneyiminde ben sizinle bunları paylaşıyorum. Yani kadın gözüyle anlatıyorum. Siz de okuduklarınızdan sonra ‘’beğendim’’derseniz belki diye de teknik özelliklerini eşinize göstermeniz açısından sayfama ekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...